Subject: FW: Avalik konsultatsioon Elektrilevi OÜ jaotusvõrgu arengukava aastani 2035 osas
From: "Eike Kingsepp"
To: "Konkurentsiamet"
Date: Wed, 24 Jul 2024 07:41:23 +0300

From: Maarja Radziwill <[email-masked]>
Sent: Tuesday, July 23, 2024 10:18 PM
To: Eike Kingsepp <[email-masked]>
Subject: Avalik konsultatsioon Elektrilevi OÜ jaotusvõrgu arengukava
aastani 2035 osas

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Oleme võrguühenduse kasutaja (tegeleme elektrisõidukite laadimisjaamade
rajamise ja opereerimisega)-

Arengukava osas tagasiside ja kommentaaride esitamise tähtaeg on
26.07.2024. Me soovime esitada enda tagasiside, kuid osade töötajate
puhkusel viibimise tõttu ei suuda me seda tähtajaks teha. Kas oleks
võimalik tagasiside andmise tähtaega pikendada 1 nädala võrra ehk kuni
02.08.2024?

Lugupidamisega

Maarja Radziwill

EV Charging Network Lawyer

Phone: +372 53407377

Tallinn, Estonia

 <http://www.ignitison.lt/> www.ignitison.lt

----------------------------------------------------------------------
Šioje žinutėje ir bet kokiuose jos prieduose pateikiama informacija yra
konfidenciali ir jos panaudojimas ar atskleidimas gali būti apribotas. Ji
skirta tik tam asmeniui, kuriam ji adresuota. Jei Jūs nesate adresatas
arba atsakingas už šios žinutės pristatymą tam asmeniui, Jūs neturite
teisės šios žinutės ar jos priedų kopijuoti, atskleisti, platinti ar
kitaip perduoti jos turinio bet kuriam kitam asmeniui. Jei Jūs per klaidą
gavote šią žinutę, prašome nedelsiant pranešti jos siuntėjui bei iškart
ištrinti šią žinutę ir bet kokius jos priedus iš Jūsų sistemos.
----------------------------------------------------------------------
This e-mail is for the exclusive use of the intended recipient. The
contents of this e-mail and any attachments are confidential and may be
privileged or otherwise protected from disclosure. If you are not an
intended recipient or you have received this e-mail mistakenly, you are
hereby notified that any disclosure, copying or distribution of this
information is strictly prohibited. Kindly inform the sender about this
e-mail and delete the document and any attachment without retaining copies
or disclosing its contents. Thank you.
----------------------------------------------------------------------